En cas d'error per la nostra part:

Si ha rebut un producte que no és el que apareix a la factura de compra, contacteu-nos amb els detalls de la comanda i enviarem al nostre operador logístic a recollir el producte. Un cop comprovat que aquest es troba en perfecte estat li enviarem el producte sol·licitat en la major brevetat possible. Si no fos possible, li tornaríem els diners. ENSPIRAR correrà amb totes les despeses de transport.

En cas de rebre un producte defectuós:
En cas que el producte sigui defectuós, ENSPIRAR, procedirà a l'enviament d'un producte nou sense cap cost per al consumidor. Així mateix, ENSPIRAR, respondrà de la manca de conformitat del producte per part de client en un termini de 2 anys des del lliurament. Per a això, el consumidor haurà d'informar ENSPIRAR d'aquesta falta de conformitat en un termini de 2 mesos des que va tenir coneixement d'ella d'acord amb la Garantia legal de conformitat sobre la venda de béns de consum establerta per la Directiva europea 1999/44 / CE.

En cas que no quedi satisfet amb el producte:
Si ha rebut un producte i no ha quedat satisfet, disposa de 14 dies naturals per tornar-lo sense necessitat de cap justificació. Simplement ha de comunicar a ENSPIRAR la voluntat de tornar el producte dins del termini estipulat i enviar-lo a les nostres instal·lacions (les despeses d'enviament aniran a càrrec del client). Un cop comprovem que el producte està en perfecte estat li farem el reemborsament de l'import.

Anul·lació de la comanda:
Vostè podrà anul·lar la seva comanda en qualsevol moment i sense cap cost, sempre que ho comuniqui abans que la comanda hagi estat posada a disposició de l'operador logístic per al seu enviament. En cas que l'anul·lació es produeixi després de la sortida de la comanda, el client assumirà les despeses d'enviament i les possibles despeses de devolució de la comanda.

Garantia dels nostres productes:
En cas que el producte sigui defectuós, ENSPIRAR procedirà, segons correspongui, a la reparació, substitució o rebaixa del preu, gestions que seran gratuïtes per al consumidor i usuari. ENSPIRAR respondrà de les faltes de conformitat que es manifestin en un termini de dos anys des del lliurament. El consumidor i usuari ha d'informar a ENSPIRAR de la manca de conformitat en el termini de dos mesos des que en va tenir coneixement.

Per a qualsevol incidència relacionada amb la devolució de cigarrets electrònics o accessoris de la nostra botiga pot contactar amb nosaltres a info@enspirar.es